Re: DSL

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 14:57:48 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: DSL
Date: Sun, 22 Apr 2001 14:57:48 +0200

Det ville være meget nærliggende at bruge. Nu ved jeg ikke lige hvorn det
ser ud med NE2 men med Pro@ccess der bliver de forskellige services spredt
ud over 4 ip'er. Under alle omstændigheder må du self pille i routeren med
NE2 så du kan bare sende alt hen til din FBSD. Om du så vil køre statisk
eller DHCP bestemmer du jo selv da du må pille i dyret :)

/Dennis