DSL

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 14:35:51 CEST

Date: Sun, 22 Apr 2001 14:35:51 +0200
From: Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: DSL

Jeg får adsl om snart og havde egentlig planer om bare at forbinde min
computer (FreeBSD) direkte til modemet og bruge PPPoE og så ikke bruge den
medfølgende router.

Men nu er jeg altså en stor pilfinger og leger bla. med QNX RTP, som pt.
ikke understøtter PPPoE, så måske jeg alligevel benytte routeren? Mit
spørgsmål er så hvordan jeg forbinder FreeBSD til en router. Ja, det lyder
*meget* elementært but I'm in the dark here. Jeg synes ikke rigtigt jeg
kan finde noget om det i Handbook. Men det er måske bare DHCP jeg skal
benytte mig af eller hur?

Bjarne