Re: Århus

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 21:07:06 CEST

Date: Tue, 17 Apr 2001 21:07:06 +0200
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, events@bsd-dk.dk
Subject: Re: Århus

On 17, Apr, 2001 at 06:35:21PM +0200, Jan Chrillesen wrote:

> Hvis det vigtigste element i mødet er det rent sociale kan Bryggeriet
> anbefales. Fx holder PM[1] Århus deres møder der, og øllet er godt!

Mmmm ... Bryggeriet ... ØL! Ja!
Jeg er med! Bryggeriet er et rigtig godt sted.

> Måske vi burde flytte snakken til den ny-oprettede events liste, som
> Sidsel reklamerede for, eller ansøge om at få en aarhus/jylland
> mailingliste.

Nah, er det ikke lidt overkill, så meget trafik er der heller ikke.

Jeg prøver lige at sende til events@bsd-dk.dk også.

> [1] http://aarhus.pm.org/

Det virker som en fin forening, det ku' være man skulle lære perl. :-)

Hej fra
                Morten

--
lynx -source http://home1.stofanet.dk/liebach/pgpkey.html | gpg --import -