Re: Århus

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 20:52:58 CEST

Date: Tue, 17 Apr 2001 20:52:58 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Århus

On Tue, Apr 17, 2001 at 08:47:17PM +0200, Lasse Hillerøe Petersen wrote:

> Den eneste relevante Kaja jeg kan finde på AU's telefonliste er Kaja P.
> Christiansen. Ikke *synderligt* udenlandsk klingende?
>
> Men tager jeg ikke fejl, så har listen sikkert en læser eller to på DAIMI.
> (Og tilsyneladende en hulens masse TDC folk, af uforklarlige årsager.)

Nok fordi TDC har ret mange ansatte, og *BSD er ret populært, i al fald
i de Internet relaterede dele af firmaet ...

> DAIMI/AU ville nok være et godt valg til et mere seriøst (= mindre øl) møde.

Enig, jeg har vist også stadigt en nøgle ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.