Re: Problemer med make af apache

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 12:02:00 CEST

From: "Dan Larsen" <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Problemer med make af apache
Date: Tue, 17 Apr 2001 12:02:00 +0200

Hej Sidsel :o)

Jeg har læst lidt på lektien, siden jeg skrev det, og jeg tror du har fundet
mit problem... Jeg har installeret hele ports træet (jeg kører 4.2-RELEASE),
men da det er apache 1.3.14, ville jeg lige hente 1.3.19 port'en... og det
er vel der det går galt... Jeg hentede kun den specifikke port, og beholdt
det gamle træ... Er det der det går galt? :o) Jeg er først begyndt at rode
med FreeBSD i påsken, ellers har jeg kørt Linux... :o)

En anden ting der så bare undrer mig, er at nå jeg prøver den gamle facon
(som på linux :o):
tar vzxf apache.1.3.19.tar.gz
cd apache.1.3.19
./configure --prefix=/usr/local --enable-shared=max
make
make install

Ja så når jeg stadig kun til make
Jeg kan desværre ikke huske fejlen, og jeg er på arbejde lige nu... Jeg har
desværre kun en analog internet-forbindelse, så jeg kan ikke en gang ssh'e
ind og tjekke hvad der sker :o(

Men er det en mulighed, at jeg bare skal hente upgrade-kittet og så hente
det nye ports træ? :o)
På forhånd tak Sidsel :o)

/Dan