Re: Cracker angreb

From: Lars Angus Lyons (none@angus--lyons.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Apr 2001 - 02:37:21 CEST

From: Lars Angus Lyons <none@angus--lyons.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Cracker angreb
Date: Tue, 10 Apr 2001 02:37:21 +0200

For snart 10 dage siden observerede jeg en hel del aktivitet på 111, men tog mig ikke yderligere af det, da der i forvejen er lukket for den slags i min firewall.

Meningen var så at jeg ville se om der var kommet et nyt windows-værktøj til folk der ikke selv gider finde ud af at hacke, men jeg nåede aldrig så langt.

Jeg nåede dog at se at jeg fik mere end 2 i sekundet fra 30-40 forskellige addresser.