Re: Anbefaling af bundkort

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 12:20:20 CEST

Date: Tue, 19 Sep 2000 12:20:20 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Anbefaling af bundkort

On Mon, Sep 18, 2000 at 08:06:26PM +0200, Morten Liebach wrote:
> Øhm ... du ka' vel bruge `*' på det numeriske tastatur?

Jo, men det er ikke særligt fedt når man er vant til at * stjerne sider
et andet sted.

> Ellers har Hannah Schroeter skrevet på misc@openbsd.org engang, at hun
> havde en font til iso8859-1 til OpenBSD, men jeg ved ikke om det er det
> der giver problemerne. Check arkiverne.

Problemet er ikke fonten, men at keymap'pet er helt hen i skoven (OK lidt overdrevet).
Jeg ville bare høre om der er andre der har problemer med det. Det er
der åbenbart. Jeg vil se om jeg ikke kan få tid til at lave et ordentligt
keymap (jeg kan nok hugge det fra FreeBSD).

/Sven