RE: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001

From: Nikolaj Greffel (none@manzon--jubii.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Sep 2000 - 01:11:47 CEST

From: Nikolaj Greffel <none@manzon--jubii.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: RE: KONFERENCE] http://www.linuxforum.dk/2001
Date: Mon, 4 Sep 2000 01:11:47 +0200

-----Original Message-----
From: Claus Eriksen [mailto:hashi@bsdfreak.dk]
Sent: Monday, September 04, 2000 12:01 AM
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

>Jeg synes ideen om et møde f.eks. på Fyn er en meget god ide. Selv bor
>jeg i Skive, og så er der "lidt" langt til København, og for at være
>helt ærlig så irriterer det mig lidt at jeg aldrig har kunnet deltage i
>noget og dermed møde nogle flere *BSD-folk :-)

Jeg er enig, Odense er et godt centralt sted, men at der er for lang at
køre nogen steder hen er noget vås, jeg kørte fra kbh. til Hjerritslev lidt
uden for Randers for at komme til en Solaris workshop på SE2K (Scene Event
2000)
Desværre missede jeg workshoppen på at sove en brandert ud :-/

Mht. til at gøre mere opmærksom på *BSD's eksistens, og hvad det er, og hvad
det
helt sikker IKKE er ville, undskyld mig .. FANDME være lækkert, for jeg er
ved at
være træt af folk som når jeg siger at jeg fortrækker BSD frem for fx. WinNT
svare med
"Når du er sådan en af de der linux nørder" .. *suk* :P

>M.v.h.
>Claus Eriksen

Mvh. / Kind regards.
Nikolaj Greffel.