Re: Postfix

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 23:37:55 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Postfix
Date: Tue, 24 Oct 2000 23:37:55 +0200

Hmmm, nu installerede jeg den som package, der må åbenbart gå et eller andet galt, ihvertifald er der ikke samstemmende meldinger mellem /var/maillog og output af mailq ...

Findes der nogen gode "statistik genererings ting" til postfix ?

M.v.h / Best Regards
Kenneth Karlsson
* Forget Lunix - try UNIX
* http://www.bsd-dk.dk