Re: Store mail-systemeri

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 18:31:14 CEST

Date: Thu, 19 Oct 2000 18:31:14 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Store mail-systemeri

On Thu, Oct 19, 2000 at 06:28:05PM +0200, Christian Dueholm Christensen wrote:

> Nej, det tror jeg ikke. Postoffice er fra Software.com (dem der laver
> Intermail), og det er en slags "lillebror" til Intermal beregnet for stand
> alone maskiner. Det er relativt behageligt at have med at gøre.

Jeg er rimeligt sikker på at det endte med at man brugte database
recovery programmer fra post.office til NS mailserverne ...

Men det er efterhånden også nogle år siden ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.