Re: Store mail-systemeri

From: Christian Dueholm Christensen (none@chch--freesbee.wheel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 18:28:05 CEST

Date: Thu, 19 Oct 2000 18:28:05 +0200 (CEST)
From: Christian Dueholm Christensen <none@chch--freesbee.wheel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Store mail-systemeri

On Thu, 19 Oct 2000, Jesper Skriver wrote:

> Er det en tidligere version af postoffice så ?

Nej, det tror jeg ikke. Postoffice er fra Software.com (dem der laver
Intermail), og det er en slags "lillebror" til Intermal beregnet for stand
alone maskiner. Det er relativt behageligt at have med at gøre.

> Du er alt for flink ...
Jeg ved det godt. Jeg må være i godt humør idag.

--
Christian D. Christensen
If you are experiencing problems please "telnet bofh.engr.wisc.edu 666"