DVD under FreeBSD (4.0~4.1.1)

From: Jacob Nielsen (none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 16:14:35 CEST

Date: Mon, 9 Oct 2000 16:14:35 +0200 (CEST)
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: DVD under FreeBSD (4.0~4.1.1)
From: Jacob Nielsen <none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk>

Er der nogle hvor det rent faktisk er lykkedes at få et DVD drev til at fungere under FreeBSD 4.0~4.1.1? Jeg har forsøgt med DVDview (http://rachmaninoff.ti.uni-mannheim.de/dvdview) og Kdvd. DVDview meldte ud omkring nogle libs den manglede under Linux emuleringen. Kdvd nægtede at blive kompileret (noget med KDEDIR whatever).

Jeg har læst mig til at UDF (DVD fs) ikke er understøttet af kernelen, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at patch kernelen på nogen måde. Det ville nu være kanont hvis en af jer rent faktisk havde fået det til at virke og kunne komme med nogle fif eller en HOWTO.

/ Jacob Nielsen

<-- FreeBSD: The Power to Serve (http://www.freebsd.org) -->