Re: Fw: Here is what IBM thinks about using FreeBSD on their newer Thinkpads

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Nov 2000 - 19:41:55 CET

Date: Thu, 30 Nov 2000 19:41:55 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fw: Here is what IBM thinks about using FreeBSD on their newer Thinkpads

On Thu, Nov 30, 2000 at 12:48:34PM +0100, Anders Kofoed wrote:

> Det har jeg ikke lige prøvet! - Det lyder sandsynligt.

En anden åbenbar mulighed er at BIOS'en har mulighed for både at
suspend'e til en partition (med id 165) eller til en fil på et NTFS
filsystem, men selvom sidstnævnte bruges, så går den i koma af en
FreeBSD partition ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.