multi os problem

From: Lord Nikon A.K.a Daniel Pedersen (none@lordnikon--linuxfreak.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 May 2000 - 21:43:29 CEST

From: "Lord Nikon A.K.a Daniel Pedersen" <none@lordnikon--linuxfreak.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: multi os problem
Date: Tue, 30 May 2000 21:43:29 +0200

Hej BSD users

Jeg har et problem
jeg ville prøve FreeBSD efter at have brugt Redhat, debian mandrake slackware.

men efter et utal af installationer. har jeg endelig fået installeret en FreeBSD 4.0
den kom dog med en fjel da jeg ville installere Enlightenment, men det over levede jeg.
der var også et andet afbrud i installationen, hvor den skulle installere en rasrya eller sådan noget, hvor man skulle godkende en licens aggrement, når man trykkede på alt-F2, dette kom jeg også over.

Nu er problemmet bare:
bootmanageren

da jeg har w2k på mit hd1 og freebsd på hd2

så får jeg en bootmanager som ser sådan her ud:

F1 DOS
F5 drive01

under F5 ser det såda her ud:
F1 FreeBSD
F5 drive00

F1 virker ikke der sker intet, F1 DOS virker fint samt de to F5. hvar er gået galt

kan nogen svare på dette og på hvad der gik galt med de to oven stående problemmer.

Lord Nikon A.K.a Daniel Pedersen
e-mail: lordnikon@linuxfreak.com