Re: Moede onsdag 15/3 paa Foley's

From: Jon T. Erichsen (none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 18:43:51 CET

From: "Jon T. Erichsen" <none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Moede onsdag 15/3 paa Foley's
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 7 Mar 2000 18:43:51 +0100 (CET)

Hej,

Det var en skam.

Naa, men jeg har ioevrigt et forslag ang.
moede indkaldelser som denne. Nemlig
at folk som oensker at deltage sender en mail til
indkalderen (i dette tilfaelde undertegnede)
om det samme, og at indkalderen et par dage efter
indkaldelsen annoncerer hvem der foreloebigt
har udtrykt oenske om at deltage.

Jeg er sikker paa at jeg ikke er den eneste
som foeler at det er lidt fjollet at over 70
mennesker skal modtage extra bulk-mails fra
listen ang. moeder som de af forskellige aarsager
alligevel ikke deltager i.

Om ikke andet, kan vi proeve denne ide til dette
moede.

Foreloebigt kan jeg da saa naevne at Flemming Jacobsen,
Philippe Regnauld og jeg selv kommer til moedet.

Jeres reaktion paa denne mail vil give et
naturligt indtryk af Jeres holdning til mit
forslag :).

/Jon.