Re: Moede onsdag 15/3 paa Foley's

From: Morten Joergensen (none@mojo--superusers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 16:56:03 CET

Date: Tue, 07 Mar 2000 16:56:03 +0100
From: Morten Joergensen <none@mojo--superusers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Moede onsdag 15/3 paa Foley's

Hej Alle,

"Jon T. Erichsen" wrote:

> Der er efterhaanden en hel del ting at snakke om.
> Jeg foreslaaer derfor at vi holder et moede for
> at samle traadene.

Go' ide. Desværre kan jeg ikke deltage d. 15/3 - jeg er udstationeret i
Jylland.

> Agenda til dette moede vil ihvertfald inkludere
> flg. punkter:
>
> * Vores funktion i forb. med SuperUsers' forslag
> omkring FreeBSD kurser

Jeg ser ihvertfald et par muligheder:

1. Afhængig af hvilke kurser, vi ender med at udbyde, kunne gruppens
ekspertise måske udnyttes som externe lærerkræfter.

2. Selv om SuperUsers selvfølgelig gerne vil sælge nogen konsulenttimer,
kan BSD-DK gruppen måske træde til som "backup" når kurserne er afholdt.
Altså råd og vejledning til kursisterne når de kommer "ud i
virkeligheden".

Mvh,
Morten Jørgensen