Re: FreeBSD kurser

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Mar 2000 - 14:16:47 CET

Date: Tue, 7 Mar 2000 14:16:47 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD kurser

Morten Joergensen writes:

> Vi skal nu finde ud af hvordan vi kan gøre kurserne FreeBSD-specifikke.
> Med andre ord: Hvilke emner skal vi tage op? Skal kurserne være rettet
> mod f.x. ISP'er, skal det være noget med sikkerhed eller måske noget med
> programmering til FreeBSD?

        ISP: de er en speciel slags dyr -- de plejer at lave self-support.

> Hvis I har nogen ide'er om hvad, der kunne være interessant/relevant,
> vil jeg blive blive meget glad for at høre om det. Hvis I kender nogen,
> der kender nogen, der har specielle ønsker, så lad mig også gerne høre
> om det.

        High perf. mail servers / web servers, high-end system tuning.
        Du kan også kigge inde på http://www.bsd-dk.dk/meetings.html

--
Corn circles are a hoax.  The aliens who made them told me so.

-- BSD/Dk -- Danish *BSD User Group -- http://www.bsd-dk.dk --