FreeBSD kurser

From: Morten Joergensen (none@mojo--superusers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Mar 2000 - 16:51:09 CET

Date: Mon, 06 Mar 2000 16:51:09 +0100
From: Morten Joergensen <none@mojo--superusers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD kurser

Hej Alle,

Under det just overståede LinuxOgBSDForum talte vi på SuperUsers-standen
om mulighederne for at holde nogen FreeBSD-kurser. Det ser jeg som en
god chance for at få FreeBSD lidt længere frem i lyset (SuperUsers som
plakatsøjle :-) ). Set fra SuperUsers' side kan det blive en anledning
til at tage u-opdyrket land i brug. Både Brian Eberhardt og Anja Munck
(vores kursuschef) virkede meget entusiastiske.

Vi skal nu finde ud af hvordan vi kan gøre kurserne FreeBSD-specifikke.
Med andre ord: Hvilke emner skal vi tage op? Skal kurserne være rettet
mod f.x. ISP'er, skal det være noget med sikkerhed eller måske noget med
programmering til FreeBSD?

Hvis I har nogen ide'er om hvad, der kunne være interessant/relevant,
vil jeg blive blive meget glad for at høre om det. Hvis I kender nogen,
der kender nogen, der har specielle ønsker, så lad mig også gerne høre
om det.

Kort sagt: Lad os få noget ud af situationen!

Mvh,
Morten Jørgensen