RE: Sv: Win2k vs. FreeBSD og netværksperformance

From: Lars Bo Molnit (none@molnit--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 09:17:44 CEST

From: "Lars Bo Molnit" <none@molnit--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Sv: Win2k vs. FreeBSD og netværksperformance
Date: Wed, 14 Jun 2000 09:17:44 +0200

Generelt omkring win2k... så er det sådan at den har kastet meget af skylden
over på driverne, derfor microsoft går så meget op i at de skal skrives
ordentligt... Mit gamle Realtek, har jeg måtte kasere, fordi de aldrig kan
nosse sig sammen til at lave perfecte drivere, eller også er det bare
hardwaren der stinker(ingen driver kan hjælpe) køre nu med et 3com 905C-TX ,
og hver gang jeg updatere driver til det, blir win2k lidt hurtigere, og lidt
mere stabil... især grafikkort, så måtte jeg havde Nvidia's betadriver, den
nyeste, og det er først her med 5.22 driveren, at min ikke gir blå skærm
pga. grafikken.

---
Lars Bo Molnit aka Moller
www.aub.dk/~molnit
MZ ETZ 251CDi 90'er "Det Gule Lyn"

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Svenne Krap Sent: 13. juni 2000 23:03 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Re: Sv: Win2k vs. FreeBSD og netværksperformance

> Var der ikk den mulighed at Realtek 8139 driveren til Win2k generelt stinker?? > kan man ikk prøve at opdatere driveren??

hmm... vi havde også problemet mellem fREEbsd <--> fREEbsd ...:| ... så det hjælper nok ikke at oppe win-driveren....

Svenne -- svenne@krap.dk http://www.krap.dk ICQ 5434480 PGP-key http://keys.pgp.dk:11371/pks/lookup?op=get&search=0xDF484022 PGP @ http://www.pgp.com / http://www.phpi.com