Re: [owner-bsd-dk@BSD-Dk.dk: BOUNCE bsd-dk@hobbes.bsd-dk.dk: Non-member submission from ["Lasse H. Petersen" <none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk>]]

From: Soren S. Jorvang (none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 Feb 2000 - 22:10:31 CET

Date: Sun, 13 Feb 2000 22:10:31 +0100
From: "Soren S. Jorvang" <none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: lhp@toft-hp.dk
Subject: Re: [owner-bsd-dk@BSD-Dk.dk: BOUNCE bsd-dk@hobbes.bsd-dk.dk:    Non-member submission from ["Lasse H. Petersen" <none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk>]]

> På min nys indkøbte iMacDV SE har jeg installeret VirtualPC, og på denne

> Men selv om RedHat da er OK, ville jeg foretrække en *BSD, og VirtualPC

Det ville vel vaere rarest at koere BSD paa iMac'en. NetBSD koerer
paa de fleste iMac's, men vist endnu ikke paa DV modellen.

Der er dog allerede nogle, der koerer paa de nye G4 modeller, der
deler komponenter med iMac DV, saa det varer naeppe laenge, foerend
det virker.

Du kan eventuelt melde dig til port-macppc listen og/eller holde oeje
med www.netbsd.org/Ports/macppc/ .

--
Soren