Re: vmware & linux-emulering

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Dec 2000 - 12:21:36 CET

Date: Thu, 28 Dec 2000 12:21:36 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: vmware & linux-emulering

On Thu, Dec 28, 2000 at 01:56:52AM +0100, Karl Krukow wrote:
> Er der nogen der har en fungerende FreeBSD, vmware2
> installation? I så fald er jeg meget interesseret i at
> høre.

Jeg bruger vmware2 fra FreeBSD ports. Mit system er release 4.2. Det er noget
tid siden jeg installerede, men jeg kan da huske at jeg måtte ændre min kerne
af hensyn til vmware - jeg kan dog ikke præcist huske hvad jeg ændrede ud over
følgende:

options BRIDGE

Så vidt jeg husker var der en ting mere (linuxproc?), men det kan du læse på
nettet.

Prøv at søge lidt efter emnet på deja.com eller google. Du er desuden
velkommen til at kigge på min kernekonfiguration som ligger på
http://www.dina.dk/~joker/NEUMANN

Vh,
Sven