Re[3]: 4.2 "fryser" maskinen ved foerste boot..

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 00:00:59 CET

Date: Mon, 4 Dec 2000 00:00:59 +0100
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: Mads <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re[3]: 4.2 "fryser" maskinen ved foerste boot..

Ja!! Nu er jeg jo dum!!! Uden netkort kan jeg jo ikke lave en FTP
installation!! ;o)

FTP delen virker fremragende. Det er ikke foer den foerst boot at der
gaa noget galt.. Kernel og mft disketterne har jeghentet paa
ftp.freebsd.org..

Jeg proever at downloade det hele til HD foerst, og saa installerer
derfra..

Mads