Hvad er dette

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Sep 1999 - 00:03:46 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Hvad er dette
Date: Mon, 27 Sep 1999 00:03:46 +0200

Jeg sidder her med en spritny maskine - AMD K6-350, 64 MB MCT RAM, 8,4 GB Western Digital Harddisk, med stort mas er det lykkedes mig at få 3.2R til at køre på den, men sådan med jævne mellemrum låser den fuldstændig med nedenstående fejlmeddelser, nogle gange fortsætter den af sig selv, andre gange må den have den hårde tur.

Bundkort er et Microstar 5169, nyeste BIOS er lagt på, alt det fancy powersavings er slået fra i BIOS ?!

Jeg har prøvet 2 andre HD (også WD) ligeledes spritnye, med samme resultat.

Fejl:
wd0s1e: wdstart: timeout waiting to give command writing fsbn 64 of 64-79 (wd0s1
 bn 354784; cn 22 tn 21 sn 31) (status d0<busy,rdy,seekdone> error d0<badblk,unc
orr,no_id>)
wd0: wdunwedge failed (status d0<busy,rdy,seekdone> error d0<badblk,uncorr,no_id
>)

M.v.h
Kenneth Karlsson
CCA / CDS