CashCow

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Sep 1999 - 20:59:02 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: CashCow
Date: Thu, 23 Sep 1999 20:59:02 +0200

Jeg har d.d. snakket med Peter Mahler, Enterprise, vedr. cashcow som udbydes til Linux og NT. Han kunne oplyse at BSD ikke blev brugt som webserver :-))) (der måtte jeg ned på gulvet og grine lidt). Spøg til side, jeg havde svaret på en reklame skrivelse han havde sendt vedr. betalingsløsning til webhoteller. I det havde jeg forespurgt for en udgave til BSD, og derfor ringede han mig op. Jeg spurgte ham om der ville komme en certificeret udgave til BSD, men det var der ikke planer om, han mente at man jo bare kunne stille en linux op som gateway .... noway hosé, var min bemærkning til det, hvorefter jeg belærte ham om hvor mange der faktisk bruger BSD som webhotel, isp o.m.a. Resultatet blev, at hvis BSD/Dk selv ville afholde prisen for en certificering, og iøvrigt udvikle den var der ikke noget til hinder for at bruge CashCow navnet. Farvel og tak sagde jeg ....

M.v.h
Kenneth Karlsson
CCA / CDS
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk