Fwd: "Re: [KONFERENCE] Skal vi i gang?" <none@blackie--ifad.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 10:25:35 CEST

Date: Tue, 26 Oct 1999 10:25:35 +0200
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: "Re: [KONFERENCE] Skal vi i gang?" <none@blackie--ifad.dk.lh.bsd-dk.dk>

        FYI -- det kunne være en god ide at andre her på listen
        deltager i diskussion, i det mindst fordi jeg er ikke
        så god til diplomati på Dansk :-))

-----Forwarded message from "Jesper K. Pedersen" <none@blackie--ifad.dk.lh.bsd-dk.dk>-----

To: sslug-konference@sslug.dk
From: blackie@ifad.dk (Jesper K. Pedersen)
Date: 26 Oct 1999 09:30:56 +0200
Subject: Re: [KONFERENCE] Skal vi i gang?

Kenneth Geisshirt <none@kneth--sslug.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

| Navnet for en konference i 2000 som opfatter både Linux og BSD-familien
| har vist været diskuteret på sslug-misc. Det bedste forslag er - efter min
| mening - OS 2000. Det er godt af tre årsager:
|
| * Årstallet indgår.
| * OS kan stå for både Operating System og Open Source.
| * Det er kort.

Hvis konferencen kun sigter på SSLUG medlemmer, så er titlen ok med mig, og
I kan droppe at læse resten af dette brev (goto End.)

MEN hvis vi også gerne vil have gæster ude fra, så synes jeg vi skal tage
ved lære af historien.

Sidste års konference var en klar succes hvad ang. indhold, men lad os
indrømme det, lidt af et flop hvad angår deltager antal. Og hvorfor var det
mon det? Mon ikke navnet gjorde sit til det "Open Networks" hvad var det
lige det var? Kun insigtere forstod det navn.

Så ønsker vi gæster uden for SSLUGs medlemmer, så skal Linux indgå
i navnet!

Uha da..... så er vi allerede i gang med næste diskussion, hvad så med BSD
gutterne? Jammen de er da vældig flinke, og vi deler da en ikke så
uvæsentlig del af ideologi med dem, men hvorfor kan vi ikke holde bare en
Linux konference? Er det fordi DKUUG er med?

Jeg er overbevidst om at Linux er det bozz-word der får folk til at komme,
og har vi BSD med ved konferencen så bliver folk ude fra helt forvirrede.

END: Som sagt alt dette gælder kun hvis vi vil have folk med udefra.

Mvh Jesper.