Non-member submission from [David Brauner <none@davidb@post10.tele.dk>]" <owner-bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 Nov 1999 - 00:14:54 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Non-member submission from [David Brauner <none@davidb@post10.tele.dk>]" <owner-bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 19 Nov 1999 00:14:54 +0100

Sidst jeg havde en tilsvarende fejl med at den genstartede i et væk, viste
sig at være en hardware fejl, helt præcis var det en jumper der var sat
forkert på en AMD K6-350 MB (et eller andet med 2.2 el. 2.4 V).

M.h.t. at den starter forfra på installationsprogrammet, jeg tror du får
sagt ja til at vende tilbage til sysinstall i slutningen, så vender den
nemlig tilbage til "install-billedet", men det er nærmerer for at du kan
foretage ændringer i konfigurationen.

Et godt tip til partionering af din disk (vel at mærke hvis du ikke har
andre OS på den) er at bruge Automatic muligheden, først oprette en
partiotion, i næste billed trykke på A, og den inddeler selv disken i /usr,
/var o.s.v.

Kind Regards
Kenneth Karlsson
* Running Windows 2000 Build 2128 - I like it !
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk
* K-Web Xperiment - http://webhotel.combo.dk/~kak