Fwd: "BOUNCE bsd-dk@hotel.prosa.dk: Non-member submission from [David Brauner <none@davidb@post10.tele.dk>]" <owner-bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Nov 1999 - 21:26:24 CET

Date: Thu, 18 Nov 1999 21:26:24 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: "BOUNCE bsd-dk@hotel.prosa.dk:    Non-member submission from [David Brauner <none@davidb@post10.tele.dk>]" <owner-bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>

        Fwd.

-----Forwarded message from owner-bsd-dk@hotel.prosa.dk-----

From: David Brauner <none@davidb--post10.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: HD FEJEL !!!
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Date: Thu, 18 Nov 1999 19:14:33 +0100

hej hej

Jeg fandt jeres side gemmen sslug, og det er for sejt !!!

Jeg har længe brukt linux som styresystem, men har altid gerne ville prøve at
arbejde med BSD og da jeg så endlig kom i besidelse af en cd kunne jeg næsten
ikke vente, MEN der gik nu ikke så længe inden det ikke var sjovt mere !!!! Da
jeg ikke kan få det til at virke !!!
Det der er problemet er at når jeg er ferdig med at instalere begynder den
forfra på instalations programmet, og jeg kan ikke se anden ud vej en at exit
instalationen !! men så godt så langt, men når den så kommer til at boote går
det hele meget godt indtil at den skal mounte root filesystem, det vil den ikke
og reboter derfor !!!
jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, men jeg håper virklig at der er
nogen der kan hjælpe mig da der er nogen ting ved BSD der bare virker for sejt
!!!

--

Med Venlig Hilsen Atlantis scenarie service

David Brauner Ejskærvej 10 7800 Skive Tlf. 97 53 13 31 atlantis@sleipner.dk / david@dasfisk.dk

-----End of forwarded message-----