RE: Firewalls paa FreeBSD??

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Nov 1999 - 22:15:30 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Firewalls paa FreeBSD??
Date: Fri, 5 Nov 1999 22:15:30 +0100

Hmm, godt spørgsmål. har faktisk lige idag haft produkt-gennemgang af PIX,
den største (PIX525) kan klare 1 mill+ sessions og op til 240 Mbps, mens den
mindste (PIX515) ligger på 80-90 Mbps og 125.000 sessions. Jeg mener at have
læst mig til at den FW som vi har i firmaet, en WatchGuard Firebox II, kan
klare 2500-5000 Sessions, og op til 30 Mbps. Den kører en Linux
etellerandetcustomdesignet.

Iøvrigt er der SW på PIX, historien går på at en eller anden professor ville
lave sit eget OS, det kom aldrig udenfor hans egen computer inden Cisco
købte ham og softwaren, så derfor er det en velbevaret hemmelighed hvad det
er for en software, og hvodden den er skruet sammen ... kun Cisco og
professoren kender sandheden ! Hvorvidt det er sandt ved jeg ikke ?!

M.v.h
Kenneth Karlsson
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk
* K-Web Xperiment: http://webhotel.combo.dk/~kak