Re: X og Grafikkort

From: Michael Larsen (none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 1999 - 21:11:56 CEST

Date: Tue, 25 May 1999 21:11:56 +0200
From: Michael Larsen <none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: X og Grafikkort

Jeg købte netop et Matrix G200 8Mb til min FreeBSB workstation, og har
egentlige været godt tilfreds med det, Men jeg har ikke det helt store
grundlag for en større sammenlignig.....Men det køre godt hos mig...

/Michael

--
Michael Larsen / mlarsen@tech-nic.net \ www.tech-nic.net
  -=  Member of *BSD-Dk USER GROUP | www.bsd-dk.dk  =-