Sv: FreeBSD kicks Token Ring ass (almost :) )

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 May 1999 - 23:09:34 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: FreeBSD kicks Token Ring ass (almost :) )
Date: Wed, 19 May 1999 23:09:34 +0200

Udddeeemærket.

Jeg nåede desværre ikke at teste på de 2 servere, måske næste gang.

Jeg regner med i morgen at teste på en SNI server, desværre bliver det også en HIT-AND-RUN test, idet den skal skippes afsted fredag morgen til kunden, så heller ikke der får jeg lejlighed til at teste TR.

Nok føler jeg mig som en haj, men er det muligt at få en lyn-opskrift til at incorporer TR support ?, jeg er rimelig selvsikker i source-træ opbygningen, men ikke i C(++) .

M.v.h
Kenneth Karlsson
CDS / CCA
Member of *BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk