Re: T shirts for real men

From: Anders Dinsen (none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 Jun 1999 - 08:13:04 CEST

Date: Sat, 26 Jun 1999 08:13:04 +0200 (CEST)
From: Anders Dinsen <none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: T shirts for real men

På netbsd-users skrev David Brownlee om Usenix og NetBSD. Han nævnte
bl.a.:

  * NetBSD in embedded use
    A number of companies are already using NetBSD in embedded
    applications, and others are interested, primarily due to the
    emphasis on clean code design and wide platform portability. We
    should setup a 'tech-embed' mailing list, and try to put up
    information on the website. There is also interest in adding
    real-time support to the NetBSD kernel.

Er der nogen her, der kender til europæiske virksomheder, der bruger *BSD
til embedded brug?

Selv arbejder jeg hos en virksomhed (i-data networks), der benytter Linux,
men jeg ved at fx NetBSD's porterbarhed til forskellige arkitekturer gør
den til et rigtig godt alternativ

--
Anders Dinsen
dinsen@danbbs.dk