Netscape og Windoze HTML

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Jul 1999 - 15:55:16 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Netscape og Windoze HTML
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Date: Wed, 14 Jul 1999 15:55:16 +0200 (CEST)

Hej Roedder.

En af de ting jeg er mest traet af paa nettet er naar man moeder
ulaeselige sider. I ved de her sider lavet af C00l d00dz paa deres
Windoze, der i Netscape paa BSD bliver vist med en 5 pixel hoej font.

De er lavet som en variation over: <FONT SIZE="1" FACE="verdana">tekst

Nogen ideer til hvordan man saetter X/Netscape op saaledes at man generelt
kan laese disse sider. Jeg ved godt at man blot kan oege sin fontstoerrelse
i Preferences mens man laeser siden, men jeg savner noget lidt smartere.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen       Email: fj@batmule.dk       Phone: +45 3916 1833
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---