BSD-DK opstart

From: mobile@tech-nic.dk
Date: Tue 19 Jan 1999 - 16:20:59 CET

From: mobile@tech-nic.dk
Date: Tue, 19 Jan 1999 16:20 +0100
Subject: BSD-DK opstart
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk

Hej...
Rart at se at der rent faktisk var endnu flere aktive pa listen.

Som flere efterhanden har forslaet, syntes jeg det ville vare
en god ide at modes, og se om vi kan enes om at starte noget
BSD relateret op i danmark.
Om ikke andet kan vi da evt fa knyttet et BSD kontaktnet i
danmark???
For at vi kan komme igang vil jeg forsla at vi modes i kobenhavn
 Lordag d. 06-02-99.
Nar jeg ved hvor mange vi bliver, finder jeg et sted, vi kan vare, -
--forslag meget velkommne:))....
Svar venligst direkte til mig (evt. med kopi til listen) pa adressen
bsddk@tech-nic.dk
Jeg har valgt at lagge det i kobenhavn da, jeg umiddlebart har
pa fornemelsen, at de fleste er fra hovedstads omradet.(sjalland)
Jeg haber ikke at jeg trader nogle over fodderne, ved denne
mail.

Mvh
Michael Larsen