Hello world

From: Arne Norre Ekstroem (none@ane--atl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Jan 1999 - 15:36:03 CET

Date: Wed, 20 Jan 1999 15:36:03 +0100
From: Arne Norre Ekstroem <none@ane--atl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Hello world

Hej,

Det er jo bare skønt med nogen artsfæller her på listen, jeg var jo
næsten ved at skifte over til Linux bare for at få mig nogen
legekammerater ;-)

Jeg har brugt FreeBSD på universitetet i et par år, hvor jeg i det
sidste år kørte som filserver for vores projekt m.m. Men det jeg mest
har brugt FreeBSD til er som en workstation for LaTeX / avanceret
xterminal i forbindelse med AAU's SUN maskiner.
På nuværende tidspunkt arbejder jeg i det private hvor det eneste jeg
ser til FreeBSD er mit FreeBSD-kaffekrus :-( Dog har vi en enkelt Linux
maskine i firmaet, en sen nattetime kunne jeg måske komme til at smide
BSD på den, nærmest ved et uheld :-)

Jeg har tidligere været tilknyttet staffgruppen på SunSITE-Denmark hvor
jeg i en (yderst) kort periode var den eneste der intereserede mig for
FreeBSD. Efter at jeg forlod SunSITE har de benyttet sig af muligheden
til at fjerne FreeBSD fra SunSITE :-( Hvis vi får brug for det kan jeg
måske skaffe plads på SunSITE, til et eller andet web sjov eller what
ever, ligesom vi sikkert kan få en mailingliste der hvis vi skulle miste
denne af en eller anden grund.

Jeg vil gerne deltage i usergroup møder, men hvis det bliver i
københavn, så er der ikke den store risiko for at jeg dukker op da jeg
bor lidt uden for Aalborg.

mvh

Arne

--
Arne Norre Ekstroem, M.Sc.E.E., RF Development, mailto:aneks@atl.dk
ATL Research A/S, Sofiendalsvej 85, DK-9200 Aalborg SV, Denmark