Re: Linux og IBM

From: Soren S. Jorvang (none@soren--t.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 Feb 1999 - 23:50:39 CET

Date: Sun, 21 Feb 1999 23:50:39 +0100
From: "Soren S. Jorvang" <none@soren--t.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Linux og IBM

On Sun, Feb 21, 1999 at 11:44:28PM +0100, Kenneth Karlsson wrote:

> Jeg ser til min skuffelse at linux partner med IBM omkring deres netfinity
> server serie .... hvor er *bsd ??
>
> Kan vi på nogen måder trykke på de rigtige knapper således at *bsd kunne
> blive en spiller hos f.eks. HP eller Compaq ? Vi skal jo nok have fat i
> Jordan .....
>
> Jeg personligt vil gerne stille op til at lave en testserver med *bsd,
> således at vi kan vise dem at *bsd er med i Windows Connectivity markedet.
> Samba er jo ikke forbeholdt Linux.
> Kunne vi få en testserver til låns, og præsentere den for en af de nævnte
> [...]

Jeg har snakket med en jeg kender, der arbejder ved IBM Danmark, om
emner som *BSD PC hardware support (dokumentation og drivere) og brug
af *BSD i forskellige integrerede pakkeloesninger.

Det var egentlig mest ham, der lagde op til det, saa hvis hans og
andres initiativ kan kombineres med store-IBMs nye officielt gode
indstilling til Linux, kunne der maaske ske forbedringer.

Jeg skal nok sige til, hvis der kommer noget nyttigt ud af det.

--
Soren