Linux og IBM

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 Feb 1999 - 23:44:28 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Linux og IBM
Date: Sun, 21 Feb 1999 23:44:28 +0100

Jeg ser til min skuffelse at linux partner med IBM omkring deres netfinity
server serie .... hvor er *bsd ??

Kan vi på nogen måder trykke på de rigtige knapper således at *bsd kunne
blive en spiller hos f.eks. HP eller Compaq ? Vi skal jo nok have fat i
Jordan .....

Jeg personligt vil gerne stille op til at lave en testserver med *bsd,
således at vi kan vise dem at *bsd er med i Windows Connectivity markedet.
Samba er jo ikke forbeholdt Linux.
Kunne vi få en testserver til låns, og præsentere den for en af de nævnte
topspillere ?

Det var det .... tanker fra mit hoved .....

* Kenneth Karlsson
* CDS / CCA
* -= Member of *BSD/Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =-