Matrox RainbowRunner..igen

From: Sune Andersen (none@dnv--dkik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Apr 1999 - 21:40:30 CEST

From: Sune Andersen <none@dnv--dkik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@hotel.prosa.dk'" <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Matrox RainbowRunner..igen
Date: Thu, 22 Apr 1999 21:40:30 +0200

HI!
Kan du huske jeg vil vide om man kunne køre min video grabber på en
FreeBSD??
....nu venter jeg bare på min freeBSD.
(den jeg har mangler der nogen filer...øv-øv-øv...så den brokker sig hvis
man installere bestemte ports)

---
jeg fandt dette om Matrox Mill.2. som er det kort jeg har...med en Rainbow
Runner som addon.
	(Ellers fandt jeg måske noget på linuxberg man kunne fuske lidt
med..hehehehe..)

	The MGA-2064W chipset
	Cards which use it:Matrox Millenium
	Bandwidth: 64-bit chipset
	Strength/Weaknesses: The Matrox Millenium was Matrox's flagship card
for years, and is only now being surpassed by the new Millenium II.   The
64-bit MGA-2064W chipset is a powerful device. Its performance in DOS games
is comparable to the ARK2000PV, with the ARK2000 pulling ever so slightly
ahead.