Re: bsd-dk og mig :)

From: Philippe Regnauld (none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Apr 1999 - 13:40:08 CEST

Date: Thu, 22 Apr 1999 13:40:08 +0200
From: Philippe Regnauld <none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: bsd-dk og mig :)

Morten Seeberg writes:

> Jeg sad og bladrede lidt igennem arkivet over denne mailinglsite igår, og
> har haft lidt svært ved at vurdere, om man bare umiddelbart er "medlem" af
> bsd-dk når man er på denne mailingliste, eller om man skal bede om det (hint
> hint :)

        Du er "medlem" hvis du har lyst til det, og er villige til at
        deltage (f. eks: at hjælpe andre der har problemer eller spørgsmål
        om deres BSD system, at skrive artikler/dokumentation om BSD systemer --
        specielt på Dansk, etc...) -- der er ikke noget "officielt" medlemskab.

> Jeg har været Systemkonsulent inden for NT/Netværk/blandet verdenen et
> stykke tid, og da fusionen på min arbejdsplads endelig blev gennemført, var
> der nu mulighed for at komme over i en UNIX afd, hvor jeg nu sidder
> som en slags "Trainee".

        Welcome :-)

> Jeg er PT ved at undersøge mulighederne for at finde tid til on99.dk, evt.
> at lokke mit firma til at betale.

        Så skal vi måskes ses der.

--
                                            -[ Philippe Regnauld / Sysadmin ]-