bsd-dk og mig :)

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Apr 1999 - 12:47:03 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: bsd-dk og mig :)
Date: Thu, 22 Apr 1999 12:47:03 +0200

Hejsa, jeg har lige tilmeldt mig denne liste, da jeg i går efter at have
kigget lidt rundt på on99´s website, faldt over noget info om jer.

Jeg sad og bladrede lidt igennem arkivet over denne mailinglsite igår, og
har haft lidt svært ved at vurdere, om man bare umiddelbart er "medlem" af
bsd-dk når man er på denne mailingliste, eller om man skal bede om det (hint
hint :)

Jeg kunne også deraf udlede, at der ikke er så forfærdelig mange "faste"
deltagere her, så jeg vil tillade mig, at præsentere mig kort, sådan for
hyggens skyld :)

Jeg har været Systemkonsulent inden for NT/Netværk/blandet verdenen et
stykke tid, og da fusionen på min arbejdsplads endelig blev gennemført, var
der nu mulighed for at komme over i en UNIX afd, hvor jeg nu sidder
som en slags "Trainee".

Jeg har roddet med FreeBSD i godt 1½ år, men kun seriøst inden for de sidste
9 måneder. Jeg håber bl.a. på at kunne hjælpe med at fremme FreeBSD i
Danmark/Verden, som jeg bl.a. har gjort i en af mine hobbyer, at sætte
netværk op til diverse computertræfs. Jeg er øverste netværksansvarlige til
bl.a. The Party, som kørte næsten rent FreeBSD.
I mit daglige arbejde skal jeg primært arbejde med HP-UX (men også en smule
SUN Solaris og måske lidt Compaq Tru(g)64.

Jeg er PT ved at undersøge mulighederne for at finde tid til on99.dk, evt.
at lokke mit firma til at betale.

/\/\orten $eeberg, Systems Consultant @
Merkantildata CMA Enterprise Sollutions
#echo 'System Administrators suck :)' > /dev/console