[NTI2001] Fri software på NTI 2001 konferencen 29-31/5

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 May 2001 - 15:40:03 CEST

Date: Tue, 22 May 2001 15:40:03 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: announce@bsd-dk.dk
Subject: [NTI2001] Fri software på NTI 2001 konferencen 29-31/5

Hej igen,

Jeg vil igen gerne opfordre alle som har tid / lyst til at deltage i
kampen for Open Source

For at opsummere ;)

Status for det hele kan ses på : http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html
Man kan blande sig i diskussionen ved at tilmelde sig til
sslug-konference, info herom ses på http://www.sslug.dk/tilmeld, og som
Flemming skrev, bliver man ikke SSLUG medlem ved tilmelding til denne
liste ;).
Man kan se tidligere diskussioner / koordinations spøgsmål på

Så jeg håber at alle der kan hjælpe til og har lysten til at tage kampen
op for Open Source skal være velkommen.

Hvis det er første gang du ser noget om NTI2001, så må I gerne læse
de vedhæftede mails i bunden :)

Hvis der er nogen som har meldt sig til, nogen som ikke har men gør det,
så må I gerne lige smide en mail til mig, så jeg nogenlunde ved hvor
mange der har tænkt sig at møde op.

--
Henrik Andersen, BSD-DK bestyrelsesmedlem

----- Forwarded message from Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk> -----

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk> Subject: Fri software på NTI 2001 konferencen 29-31/5 To: announce@bsd-dk.dk Date: Thu, 10 May 2001 09:52:33 +0200 (CEST)

Hej Rødder.

Så har vi igen muligheden for at fremvise *BSD og anden open source sammen med DKUUG og SSLUG.

Denne gang foregår det på NTI messen, hvor vi har fået sponseret en stor stand. Ole Tange fra SSLUG er koordinator på projektet. Diskussionen og koordineringen foregår primært på sslug-konference mailinglisten (nej, I bliver ikke SSLUG medlemmer ved at melde jer på ;-).

Jeg vil opfordre alle interesserede til at læse nedenstående og Ole's side.

Flemming

----- Forwarded message from Ole Tange -----

Date: Wed, 9 May 2001 23:56:50 +0200 (CEST) From: Ole Tange <none@tange--tange.dk.lh.bsd-dk.dk> To: sslug-announce@sslug.dk Subject: [ANNOUNCE] Fri software på NTI 2001 konferencen 29-31/5

DKUUG, KLID, SSLUG og BSD-DK vil sammen deltage på en stand til NTI 2001, hvor der kan blive fremvist fri software, herunder Linux. Konferencen foregår i Bellacenteret, hvor vi har fået en stand gratis.

Alle tre dage (29. maj - 31. maj) skal vi stå på standen og demonstrere fri software. Det er ikke så væsentligt hvad der bliver demonstreret, blot det er synligt for en forbipasserende og har en relevans til fri software.

Vi har derfor brug for frivillige til:

* at stå og præsentere på standen i en eller flere halve dage * at lave og opstille standen i perioden 26.-28. maj * at lave div. opgaver, som skal klares inden standopstilling (F.eks. udarbejdelse af udsmykning) * at holde foredrag om emner i relation til fri software * lave en enkel og informativ hjemmeside om hvad der skal ske.

Deltag på epost-listen <none@sslug-konference--sslug.dk.lh.bsd-dk.dk>, hvis du vil vide mere eller har gode ideer til aktiviteter.

Se http://www.sslug.dk/tilmeld for hjælp til at komme på denne liste. Du kan også følge listen via news://news.sslug.dk/sslug.konference

Hjemmeside for konferencestatus: http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html

Kom og vær med: Du behøver ikke at vide noget om Linux/*BSD for at kunne bidrage.

/Ole

----- End forwarded message -----