Studentermedhjælperjob som tester ved Phase One

From: Joachim Bondo <none_at_osteslag--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 23 Jul 2008 16:08:45 +0200
To: osx_at_bsd-dk.dk

En god kollega har bedt mig spørge i dette forum, om der er nogen, der
kunne have interesse i et Mac-rettet studenterjob hos Phase One. Phase
One udvikler hardware og software (til både Mac og Windows) til
verdens bedste fotografer. Se nedenfor.

Med venlig hilsen og fortsat god sommer
Joachim

---
Hej
Jeg søger efter en eller flere studentermedhjælpere med gode Mac-
kundskaber som testere ved Phase One. Start vil nok tidligst være ved
midten eller udgangen af august.
Se nærmere på http://www.phaseone.com/Content/ContactUs/Job/Vacancies.aspx
Jeg er tilbage fra ferie den 31/7. Eventuelle spørgsmål kan i
mellemtiden rettes til Claus Mølgaard, clm_at_phaseone.com.
Med venlig hilsen
Ole Wahlgreen
Test Manager
Phase One A/S