Re: MacBook Pro problem

From: Kåre Janussen (none@k--janussen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Feb 2008 - 19:54:38 CET

From: Kåre Janussen <none@k--janussen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: MacBook Pro problem
Date: Mon, 4 Feb 2008 19:54:38 +0100
To: osx@bsd-dk.dk

Den 04/02/2008 kl. 19.33 skrev Gregers Petersen:

> Andre der fornyligt har været ude for at en MacBook Pro ikke ville
> starte - ingen reaktion overhoved ved tryk på start-knap, før efter
> at jeg havde haft taget batteriet ud og sat det på plads igen.
> Herefter var der helt normal opstart ...?

Har aldrig prøvet det eller hørt om det før, men måske kan det
tænkes, at der er kommet støv eller oxydering på kobberet i selve
stikket? Det er jo almindeligt kendt ved almindelige små
husholdningsbatterier.

--
Kåre Janussen
http://www.janussen.dk

If your only tool is a hammer, *everything* looks like a nail.