Re: Serial Console

From: Morten Liebach <none_at_m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 31 Oct 2006 11:32:19 +0100
To: osx_at_bsd-dk.dk

On 2006-10-30 11:46:59 +0100, Allan Henriksen wrote:
> Hej Henrik/
>
> og hvis du lover ikke at top-poste mere svarer jeg også fremover ;-)
> /Ikke helt forstået :)

Top-posting: at svare oven over det der svares på.

A: Because it ruins the flow of conversation!
Q: Why is top-posting bad?

Det er irriterende med andre ord.

> Men jeg siger i hvert fald mange tak for svarene. Jeg tøffer fluks i Brincks

Jeg har en Keyspan USA-19HS som jeg købte hos eXpansys
(http://www.expansys.dk/p.aspx?i=121827), de var super hurtige med
leveringen, fra Manchester til Høje Taastrup på 24 timer.

Jeg bruger seriel porten fra en Virtual PC 7.0.1, og den er super kræsen
med hvad der virker og ikke virker når det er en Ergomo (ergomo.net) jeg
skal snakke med.

Åh ja, og jeg kan ikke opgradere til Virtual PC 7.0.2, for så går det i
stykker. Men det er alt sammen en lang og smertefuld historie...

Men en Keyspan USA-19HS virker bare.

--
http://m.mongers.org/weblog/ -- http://flickr.com/photos/morten_liebach/