Re: SV: Skype + video + osx 10.4

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Oct 2006 - 20:51:03 CEST

Date: Mon, 23 Oct 2006 20:51:03 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Skype + video + osx 10.4

Claus Guttesen wrote:

> Har du ichat igang? Lyser den grønne lampe ved
> kameraet? Antager du bruger 10.4.8.

kameraet bliver genkendt (via macam driver) og lampe lyser + indbyggede mikrofon
virker --> har ikke iChat igang (der ikke genkender mit logitech webcam).

men der sker i nogle tilfælde det at webcam bliver registreret som 'værende i
brug af et andet program' --> hvor jeg godt kunne tænke/forestille mig at der
fandtes en mulighed for at lave "en down/up manøvre" med webcam (uden at skulle
lave en reboot, der kan løse problemet ..)

men det kan selvfølgeligt også vare at der er en rund til at det her software er
beta :)

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February