Re: den nye iMac med Intel core duo

From: Peter Kjeldsen (none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Jan 2006 - 10:53:12 CET

From: "Peter Kjeldsen" <none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: den nye iMac med Intel core duo
To: osx@bsd-dk.dk
Date: Mon, 23 Jan 2006 10:53:12 +0100 (CET)

Du skulle have forudbestilt :-)

Og ja det er en fin maskine og den kører ganske hurtigt. Jeg har svært ved at vurdere om den kører hurtigt i forhold til den gamle model idet jeg sammenligner nedad (jeg kører selv Quad G5 og alt andet også PC'ere er utåleligt langsomt). Hårdt presset er det eneste jeg synes der ikke er så godt, det indbyggede. Billedkvaliteten er fin men det er svært at justere i forhold til et alm. fritstående iSight-kamera.

Jeg switch'ed selv fra Windows sidste år med først en MacMini, derefter en PowerBook og nu Quad'en, og jeg har ikke savnet noget fra Windows.

Hilsen Peter

Claus Guttesen wrote ..