Re: "visio-like" applikation

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Feb 2006 - 16:20:16 CET

Date: Mon, 27 Feb 2006 16:20:16 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--groove.nu.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: "visio-like" applikation

On Mon, Feb 27, 2006 at 03:43:31PM +0100, Phil Regnauld wrote:

> Sony VAIO ? :)

Det tæller ikke hvis man har fået nyt ;)

> ... i 15 år har Apple lavet laptops. Det er stadigvæk ikke muligt
> at skifte harddisken ud uden at hele maskinen skal skilles ad, på
> en besværlig måde.

Det da derfor man indleverer den til rep hos det glade apple center, og siger:
"I stykker - skal laves" - med et "og ja - det skal være nu" blik i øjnene.

Ja - jeg er meget optimistisk :)

> Taget i betragtning at disken ER den først
> komponent der kommer til at dø (ok, og batteri), så er det lidt dårlig
> design...

Jeg vil give dig ret i, at de kunne have sat harddisken i siden med en tray eller lign.

--
Mvh Søren