Re: "visio-like" applikation

From: Henrik Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Feb 2006 - 14:10:02 CET

Date: Mon, 27 Feb 2006 14:10:02 +0100
From: Henrik Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: "visio-like" applikation

On Mon, Feb 27, 2006 at 02:18:15PM +0100, Søren Elleby Sørensen wrote:

> Yep - det ville jeg også have brugt som udgangspunkt.
> Men ifølge Mickeysoft virker deres Virtual PC ikke igennem Rosetta.
> Anyway - har lige fået 3 ugers yderligere forsinkelse på min MacBook Pro.
ahhh

du er en af de heldige der skal rode med intel ;-)

Det bliver spændende at se hvordan det skift kommer
til at gå!

Jeg har set OSX køre på intel hardware, men aldrig på officiel
apple hardware - det bliver fedt at se

Men *snøft* en G4 er nu ellers dejlig!
/me vil overveje at købe et lager af macminier til børnene :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000