Re: "visio-like" applikation

From: Henrik Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Feb 2006 - 13:09:44 CET

Date: Mon, 27 Feb 2006 13:09:44 +0100
From: Henrik Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: "visio-like" applikation

On Mon, Feb 27, 2006 at 01:02:46PM +0100, Søren Elleby Sørensen wrote:
> Hej,
> Er der nogle der kender til en applikation ala Visio til Mac OS 10.4.5 ?
> Import af stencils ville selvfølgelig være rart - men ikke en nødvendighed.
>
> Jeg ville have afviklet visio under en virtuel maskine i VirtualPC7,
> men det kan ifølge Microsoft ikke køre.

Jeg bruger Omnigraffle til alle mine tegninger

Det er væsentligt mere simpelt end Visio som jeg i mit
tidligere konsulentliv på Windows har brugt.

http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/

Det kan jeg varmt anbefale som et simpelt og overkommeligt
vektorbaseret program.

Jeg har også prøvet Inkscape som andre anbefaler - men
det er for sløvt til mig

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000