Videokort til Tiger

From: Mogens Valentin <none_at_mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 14 Nov 2005 17:20:50 +0100
To: osxbsd <none_at_osx--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeg får nok lidt svært ved at køre Tiger på en G4-400 AGP :)
Jeg har dog to kort liggende, et Geforce3 baseret, og et Radeon 7000.

Begge er til pc. Geforce kortet kan flashes til Mac, kan dog ikke lige
finde firmwaren. Måske kan Radeon kortet også flashes.
Jeg er klar over at Apple har direkte core-support for ATI, så måske vil
Radeon kortet være det bedste valg at vå til at fungere.
Måske må jeg ganske enkelt bruge det kort jeg kan få til at virke..

Anyway, er begge de to typer kraftige nok til at køre Quarts Extreme?
Jeg mener at have læst at nforce3 kan.

Maskinen bruges kun til at holde mig orienteret om OSX og til
systemintegration, så hvor god videoperformance er, er ikke vigtigt.

Oh, BTW: Er der begrænsning mht. diskstørrelse på modellen? Har indtil
nu kørt med den originale 10GB, men plads/støj kunne være bedre :(

--
Kind regards,
Mogens Valentin