Re: SDram til G4

From: Gregers Petersen <none_at_glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 29 May 2005 10:30:22 +0200
To: osx_at_bsd-dk.dk

Mogens Valentin wrote:
> Nogen der ved om nogen af G4 modellerne kan tage 512MB pc133 SDram?
> Jeg har tre klodser jeg enten skal sælge eller gemme til en potentiel
> omkring 1Ghz G4, jeg alligevel ikke ved om jeg får :)

Det med RAM klodser har indtil den senere tid været lidt af en jungle -
hvor man i bund og grund kun kan prøve sig frem.
Min G4 800 (Quicksilver) bruger PC133 SD-RAM ....

Hvis du ender med ikke at have noget at bruge de klodser til, er jeg
evt. interesseret (hvis de fungerer med ovenstående) ..

gregers/